5 Aralık 2012 Çarşamba

ŞEFTALİ ÇEKİRDEĞİ

15 TL.



15 TL

NAZAR KÖY NAZARLIĞIYLA ŞEFTALİ ÇEKİRDEĞİ 




Deniz kenarında güneşlenirken  yediği şeftali çekirdeğini denize atan arkadaşlar bu çekirdekler onlar işte :( deniz hiçbir çöpü kabul etmiyor mallesef ve bize geri atıyor .
Bende onları dalgalardan şekil alan ve taşlaşan bu  şeftali çekirdeklerini topluyorum  tıpkı deniz camları ve taşları gibi temizliyorum işlemden geçirip takı yapıyorum sizlere sunuyorum .



SATIN ALINAN ÜRÜNLERİN KARGOSU ALICIYA AİTTİR .

2 yorum:

  1. Sizi sevdiğim bir bloğa bıraktığınız yorumdan buldum.
    Yaparım ben böyle, yorumları da itinayla okurum.
    Çünkü benim sevdiğimi seven insanları da çok enteresan şahsiyetleri de keşfederim bu yolla.
    Hatta hemen oracıkta sağ klik yapar kimmiş, neymiş bakarım.
    Çıktığı ilk günden bu yana hiç bir sayısını kaçırmadığım evim dergisi ile ilgili postta "darısı benim başıma dermişim .Beni ne diye koyarlar bilemem tabi." diyordunuz kısaca.

    Ürettiklerinize, yaratıcılığınıza hayran kaldığımı söylemeden geçemiycem.

    Kimi dünyayı kirletir habire kimi de çöpe bile değer katar dünyayı güzelleştirir durmadan.

    Hayata bakışınız, durduğunuz yer çok çok hoşuma gitti.
    Varlığınız ile dünyayı güzelleştirmeye devam edin.
    Ellerinize sağlık.
    Saygılarımla ve sevgilerimle.
    Nilay A.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM YAVRUM BANA VAKTİNİ AYIRMIŞSIN ÇOK MUTLU OLDUM ŞU AN MARMARİSTEYİM YENİ ÇALIŞMALARIM VAR SESİMİ BUNLARLA DUYURAMAYINCA BU SEFER BAŞKA ÇALIŞMALARA TAKTIM DERMİŞİM ADI ÜZERİNDE ZATEN BLOGUN ÇILGIN MEVDOŞ BENİ İZLEYİN ANACIĞIM .ÖPTÜM SEVGİLER

      Sil